Go back in time

Show more

Variety is the spice of life?



I've never been one to stick to 'one type'of guy. Even though I have a weakness for intellectual ectomorphs, I still can appreciate most kind of body types, races and styles. Lately, though I've been interested in other stuff. Something I've never explored before.

It may be you, R, who has awakened it. You kind of fulfill most of the 'likes' I have, even if we don't count those beautiful eyes, that hair and those lips. And I have to admit you have given me the best bussing I've got in the last few years.

I thought of you yesterday. Right before I fell asleep. It was good.

Comments

Translate

Followers

Popular Posts

En otra lengua

  • WE CAN'T BE FRIENDS - Ariana Grande me pilló a mi ya un poco... eso, grande (¿risas? ). Seguramente hace unos años se me hubiera hecho el trasero pesi-cola con ella y la notic...
    2 days ago
  • El cambio histriónico - El presidente Petro se siente incómodo. El marco constitucional le queda pequeño, advierte que el traje está muy ajustado para sus grandes propós...
    4 days ago
  • Errores garrafales - *Cuatricromía / Policromía *es, con sobrada diferencia, uno de los álbumes mejor logrados de Fangoria. No hay una sola canción que no se deje escuchar f...
    2 weeks ago
  • Llorad, llorad, valientes. Un texto de Irene Vallejo. - *El duelo hay que edificarlo sin prisa, con ritmos arquitectónicos*. Más y más, mes a mes. No es una enfermedad de la que curarse lo antes posible, sino ...
    3 weeks ago
  • - En los días que se han convertido en años, en tiempo que transcurre y sin entenderme a mi mismo en mis angustias, en mis silencios, en mis ruidos que no c...
    4 years ago

Restricted to Adults

Restricted to Adults
Under 18? Beat it. Now.