Go back in time

Show more

Plaisir particulier






Le plaisir lié à la sodomie est particulier. Parce que l'entrée est très "serrée" et le contact des chairs particulièrement intense. Le plaisir est assuré pour le TOP, lui il jouit toujours.   Pour le BOTTOM c'est plus compliqué,  le plaisir dépend de la décontraction de l'entrée anale, par l'usage d'un lubrifiant et par une sodomie douce, la bite coulisse lentement au début avant d'augmenter le rythme. Moi j'aime sentir glisser la bite avec lenteur, je perçoit sa chaleur humide quand elle glisse dans mon anus, j'aime son encombrante occupation, et du coup j'ai l'anus qui frisonne et le corps entier qui est secoué de tremblements, j'ai pas les mots pour décrire la puissance de l'orgasme, là je sais plus ou j'habite !

 LIKEAHORNYBOY








This is the best description of the pleasure I feel I’ve read in years. I could not have described it better myself. Nothing like the right man doing you just like you like it.

He is right. The pleasure of being fucked right IS very peculiar.



 XoXo

Comments

  1. You know I’m always concerned that you don’t get as much out of our limited time together as I do. I have very limited experience as a bottom, so I can’t say I’ve really experienced this level of pleasure. But this passage does give me more insight into the joys of being the bottom that you assure me you are receiving.

    Even though you’ve told me over and over that it’s good for you, this helps me understand a little more.

    XOXO 👨‍❤️‍💋‍👨

    ReplyDelete
  2. Only one guy has topped me right that I enjoyed, but most times would rather top. I just can't enjoy bottoming for some reason.


    I want pictures of you two!!!!! I can only imginae the steam

    ReplyDelete
  3. C'est plus complique is right!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Go ahead, give it to me.

Translate

Followers

Popular Posts

En otra lengua

Restricted to Adults

Restricted to Adults
Under 18? Beat it. Now.